tak perlu

sangat perlu dielakkan hal ini..
sangat susahnya melakukan tetapi keputusannya sangat mengecewakan.
dalam hati sape yang tawu.
depan mungkin boleh bicara lembut gg dari lidah.
tapi kenyataan yang hakiki tetap kau tak boeh ubah.
sukarnya membuat keputusan apabila kehidupan bertambah kekusutan..
apakan daya..
aku cumalah insan..
perasaan mereka bukan aku yang tentukan..
hati mereka bukan aku yang jadikan..
bawalah haluan diri kemana saja kau mampu..
asalkan kau dapat mencapai kemahuanmu.

aku mungkin bukan yang terbaik untuk kamu..

Advertisements

silent

DIAM TAK BERMAKNA BENCI..
DIAM JUGA TAK BERMAKNA SAYANG.
DIAM JUGA TAK BERMAKNA MENGUMPAT.
DIAM JUGA TAK BERMAKNA TAK PEDULI.

yang pasti, diam tu sangat perlu dalam kehidupan kite

away..

terpakse away sebentar..
sangat sibuk nak exam..
xtvt yang pack lagik..
mcm2 kne pke..
takpe kayy..
sabar tuh separuh dari iman..
ambik sumenye dan jadikan dorongan dan semangat untuk lebih ke depan.!

cara-cara nak buad cupcakes

okyy..
certa dye cmni actualy..
semalam ktowg nak buad cupcakes orang campuran..
jadi, prosesnya begini..
1) mari kte main badminton dulu di tengah malam untuk panaskan badan..mase tuh jam 11 malam..
2) mari kte tggu cupcakes itu mandy dahulu selepas semua peluh yang dikeluarkan tadi reda dan cupcakes itu bersih..
kemudian.
3) langkah ketiga pula,umpan cupcakes td keluar dari kamar madian,
4) pecahkan teur sebijik demi sebijik ke atas cupcakes tadi.
5) siramkan cupcakes tadi pula dengan sekilo tepung sambil menyanikan lagu happy birthday
6) jadi, cupcakes tadi haruslah mandi sekali lagi dan kamar mandian juga semakin bersih..
hal ini adalah kerana bau hanyir  dan tengik akan mengakibatkan ketidakselesaan yang berpanjangan terhadap rumates yang lain..

terima kaseh kerana mencuci kamar mandian.

walaubagaimanapun,

 

HAPPY BIRTHDAY GIRL..
🙂
Maaf terpakse awak mandy 2 kali

contest- senyum ta nampak gg

okes..
lovesue tag saye untuk kontest senyum ta nampak gg..
mcm tawu2 kan saye tasuke senyum nampak gg..
jadik, gamba yang saya nak pertaruhkan adalalh,,

jeng jeng jeng

dateine mggu depa..
mase ari ahad tau..27.2.2011
jadi saye nak tag
guduck bloggers

ketetntuan

semenjak terpilih dengan tggungjawab nie knpe la banyak sgt yg tak seperti dulu..

sglnya berakhr dgn kenegatifan dan amarah..

duhai insan

hentikanlh peragi negatifmu..

berikn semangat adalah lebih baik dari mencela..

mmg la tak semua org tuh beritu dan berini kan..

tapi sampai bila kita mahu berada di takuk yang lama..

lopak air yang basah juga pasti kering di suatu masa

yang muda pasti tua

dan

yang berumur pasti akan mati

yang muda juga pasti akan mati..

cuma lambat atau cepat je

andai itu takdir kita takkan kita nak melawan ketentuan yang maha esa kan.

mestilah kita nak yang terbaik..

cuma tak semua orang akan mencapai apa yang diimpikan dengan hati..

tugas kita hanya berdoa dan berusaha supaya dipermudahkan.

mudah mudahan jalan yang diberikan lebih terang dan jelas untuk dilalui

dalam hidup nie apa saja pon sukar ditempuhi..

tapi segalanya takkan bermula jika tiada ketabahan yang kuat dan azam serta kecekalan menghadapi.

dan bersabar untuk apa saja,

OK
 
dalam dunia ni pasti ada yang menipu, ditipu, mengkhianati dan di khianati kay..

cuma kita je yang perlu tabah menghadapi.

cmne sedih sekalipon atau gembira sekalipon..

HIDUP TETAP PERLU DITERUSKAN

maniskah madu

tajuk entry kat atas tuh macam ape ehh
cm pelik jew bunyiny kan.
siyes..\
aku nie bukannye nak kawin dahh..
cuma

pengalaman yang kite dapat nie orang lain takkan merase..
so cmne pon kte dmaki or diherdik..
tabah jew hadapi sume tuh..
bukannye ape..tuhan takkan menguji seseorang hambanya jika hambanya tidak mampu mengatasi dugaan itu..
mmg la tanggungjawab yang diterima nie berat.orang lain tak tawu ape yang kite rase..orang lain pon tak tawu ape yang kte buad..
orang nie cume tawu nak menyakat dan menbangkang ape jew yang kte nak buad even itu minat kte..
kenape nak halang minat seseorang tuh tanpa sebab yang munasabah kan.
kalau awak tak berminat takpe..dok diam2 dan jangan nak bising2 cakap itu dan ini kay..
ini bukan ape2 cume pendapat je kay..
manusia nie selalu berkata itu dan ini walaupun dia salah tetap juga nak tegakkan benang yang basah..

budak bangang

heyy bongek..
kalau rase nak baju aku tuh..
cakap..
aku leh kasi kau pinjam..
aku ta kesah lau seposen aku beli..
kau ingat senang kew bf aku nak blikan aku pape..
hah.!
buduh..
suh la balak kau belikan kalau dah batak sangat nak dress cmtu..
bodoh tul..
kau tak tawu ke tuh dress aku..
balak aku yang kasi.
kalau kau nak..
aku lehh bagi pinjam..
kalau da batak sangat ngan baju aku tuh..
aku bagi jew kat kau teruss kay..

YE..MMG AKU NIE CAKAP LEPAS..
SEBAB AKU BUKAN HIPOKRIT CM KAU K..
NAK BLAKANG2 BUADPE..

F lahh kau ni..
bodoh.!
aku tengah bengang gile dengan budak bangang nie..
kalau aku dapat kau mmg aku kerjakan kau cukup2 lah..
kalau kau mntak maaf kompem aku forgive n forget..

aku bagi kau mase 1 ari jew..

PULANGKAN DRESS WARNA PINK aku yg kau ambik secara tak sengaja tuh..
aku tak marah ke ape kalau kau pulangkan..
tp PULANGKAN!

JANGAN BUAD GUA BENCI SAMA LU K.

sorang ke tunggul

rase cm da malas lahh nak cm dulu..

coz sume da tak cm dulu..
ade orang baru..

yang lame ditinggalkan..
selalu saja seperti tunggul..
tak tawu pape
ape yang diwar-warkan pon seperti katak di bawah kaca..
tu la diri aku skunk nie..

aku nak yang terbaik..

tapi nape banyak sangat halangan untuk itu ha?
ape patut aku buad lagik..
ape jew aku nak msty ade halangan punye..
tak dowg kowg..
tak kau..aku..
perlu kew segala halangan itu lam idop
nak jew sume tuh terhapus tapi sapelah aku untuk mengubah segala ketentuan tuh..
nak kate terase tuh..
da banyak sangat da..
tak tercakap..
tak terluah lagik.
terlalu banyak sampai aku pon rase cm..
LEBIH BAIK DIAM DARI BERSUARA..\
takpelah..

bile lah saye akan jumpe yang tulus mulus dan tidak kerana fulus itu..
takde rase nak main2..
ahh..

bia jelah sowg pon..
nnt mati pon sowg jugakk kan.

suke?





saye suke awak