membuang lemak di tasik pullmann..

dengan cita.cita nak main badminton..nak buang lemak kat petang hari kan.tapi..secara tiba..saya berkata kat encik m yg da lame tak datang bangi. kononya nak main badminton la kan. lame orang itu tidak kalah berlawan dengan saya. jadi, stelah habis kelas yang terakhir di petang hari tu kan..jadik, selepas bersiap2 lah kami untuk ke taman…taman untuk berbadminton..nasib baik ujan da takder.
gambar pertama ..credit to encik M..

malu le tu kononye kan..padahal gilak lensa

mariam ssangat tinggi..jadi, dye kene rendahkan badannya..sebab saye cumell   pendek kan..

tolong-tolong, jangan amik gambar saye..saye tak hemsemm..(setuju!)

di tepi pantai tepi tasik yang indah..
di belakang pokok nyior is kelapa

majidah, sasa fyna n siti mar

majidahh buad apetuuuu

macam mane nakk kire pasir2 ni..
kat tganu ade ke ehh pasir mcm nie..
aisehhh..
siti mar berposing siotttt

adek-adek main kat pantai..
mak mane adekkkk

adoiiiii..nie bayangan ke gurauan.. tinggi siooot

last but not least msty la guua..
tuan empunya belog ni..
kalau ikouut aty nie..nak tengok sunset..tapi mane ade nampak sunset disitu..kesian sama gua..haha..tapi da macam balik langkawi pulakk la.bcoz pasir pantai tuuu..buad gua rase nakkk balliiikkkkk langkawi iot..
tapi yg penting, PULLMAN LAKESIDE sangat cantekkkkk
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: