lap je sendiri

xpe awak..saye pon tawu setakat mane tahapnye..lagipon, i think i shouldnt concerned about someone that never concened about me anymore..anything i is a shit to him..better im off n out. tak perlu pikirkan orang yang tak pernah peduli pasal kte..cume aku rase sangat2 lah aku bole jew hidop kalau takder..sebabnye bukannye dye yang bangi nyawa kat aku kan..ade lagi yang lebih berkuasa untuk menghidup n mematikan rite fella..

nak kata terkilan tuu tak sangat sebabnye bende nie kte kne bersedia mental kte..jangan la sampai nak bunuh2 orang pulak lepas ni kan..heee..well..tak tawu nak cakap macam mane..cume ntahla..idop nie ade pasang surutnya..tapi dye ni patot xpayah pasang lagik kan..bia je surut sampai bile2..heee..jahatkan..nie kire tak kejam lagik la kan..cume lagikk….selamat hari gur utntuk semua cekgu mase kat sk kula teriang, smk tunku putra langkawi, sm teknik langkawi n..hari lecturer  ade x?? kalau ade..selamat hari lecturer untuk pensyarah kptm bangi…heee

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: