cuti semester

salam sayang semua yang tengah bace..weeee…semester break..sape tak suke kan. sume orang nak. 2  3 bulan menempek kat rumah dan menambah berat badan yang kering ni kan. jadi, inisiatif yang kte ambil is nak carik keja sebenarnya tapi, pergh.. kne jadik babysitter.. almaklumlah..cucu pertama my mum kan. asyek kne dok ngan tok jela auni zarra sowg ni kan. so, memangla dok dengan tok tapi, auntie dye pon turut menerima tempias nak kne bancuh susu segala bagai.. tapi takpe la kan.. cume, bangun tido, bak dengar senam si tommy. petang pon nak dengar… malam pon nak dengar jgak.. dah macam perkara wajib hari hari pulak kan.
jangan kacau org lain..lappy ini milik zara

 dah jadik macam hak milik telah ditukarkan secara rasmi pula lappy ni kan. keje dye hari2 nak tommy je kan..org lain update status sgala bagai keje la.. dptt itu ini laa.. den pulak kne jadik baby sitter.. ade org ckp, den kne belatih utk future nanti kan.. tapu hahah.. lambat lagik lahh nak kawen sgala bagai tu.. niway, den pulak tak penah ade adik btw. susah sikit dehh nak adapt.

muke titeww macam biskut x?

well, tengok caption tadi takk.. omeyy kan..mcam biskut 4 segi can..tapi takpe..i loike..nyomeeiii.. rase nak cubit cubitan je dye  hari2…gtg.. ade org nak buad rampasan lappy lagik…

salam..babai..!

Advertisements

3 responses to “cuti semester

  1. Alolol comelnya baby ni tengah senyum gitu. 😀

  2. Comelnyeee..Teringat Anak Buah Sy..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: