harga belog .

salam semua comel dan cantekkk..

skunk ni banyak sangat bende yang mengusutkan petala otak nih.. dari dalam ke lua sume same jew..
haih.. yuran pon tetiba pulak boleh naik mendadak. kalau 2 3 sen takpe.. nih haa.. beratus tak sampai riban pulak tu.. tapi kalau untuk full sem memang riban la kan.

muda-muda lagik dah banyak hutang kan. ni bukan setakat keliling pinggang. keliling kepala, hidung semua sekalik dahh.. dah siap ade cucu cicit. *merepek je kan.


pening nak baya yuran.. tapi kan, dengan harga belog ni boleh tak nak buad pakai baya yuran nanti??

yuran around 2500 kot. so, boleh la kan..
kepala miong sikit malam nih.. mood kurang baek sikit.. so, rajin nak merepek kejenye je.
kbai!

Advertisements

2 responses to “harga belog .

  1. haha foineeeee.klo betul lah,mmg da jual.eh?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: