L.O.V.E

aku tunggu

home wall. sukaa sgt bila roomates buad cmni
tapi dalam tunggu tu aku fikir serasional yang aku mampu
Tuhan takkan uji aku kalau aku tak mampu
aku rasa kehilangan
tapi aku rasa relief
even aku sakit hati
even aku rindu
tapi aku rasa mampu
takdalagi orang nak kejutkan aku ditengah malam
takdalagi orang nak suruh aku itu ini 
aku jadi diri aku
bukan yang orang suruh aku
bukan yg ajak aku itu ini tapi dengan alasan nak ikut syariat
dengan kata niat nak bimbing
bukan aku takda agama
bukannya aku taktwu solat 
baca quran pon bukanlah setahun sekali
batas laki pompuan aku tak sambar mcm tu je
tapi aku masih banyak tanggungjawab
selama 22 tahun ayah mak jaga aku
takkanlah satu sen pon aku xnak depa rasa titik peluh aku
kau pon satu
katanya kemasjid setiap waktu
semua benda mampu lepas
aku baru jentik dengan ujian
tapi kau dah terlepas
kuatnya kau seperti yang kau sentiasa khabarkan
itu buktinya kau bukan untuk aku
Tuhan ada yang lebih baik untuk aku
aku percaya itu je
Aku sedih kau janji tapi kau yg tak tepati
aku cabar diri aku. aku tak makan durian. tapi aku cuba jugak semalam. dan aku mampu.
dari salah satu nikmat Allah tu aku jump ke conclusion
Aku mampu.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: