cuti semester

salam sayang semua yang tengah bace..weeee…semester break..sape tak suke kan. sume orang nak. 2  3 bulan menempek kat rumah dan menambah berat badan yang kering ni kan. jadi, inisiatif yang kte ambil is nak carik keja sebenarnya tapi, pergh.. kne jadik babysitter.. almaklumlah..cucu pertama my mum kan. asyek kne dok ngan tok jela auni zarra sowg ni kan. so, memangla dok dengan tok tapi, auntie dye pon turut menerima tempias nak kne bancuh susu segala bagai.. tapi takpe la kan.. cume, bangun tido, bak dengar senam si tommy. petang pon nak dengar… malam pon nak dengar jgak.. dah macam perkara wajib hari hari pulak kan.
jangan kacau org lain..lappy ini milik zara

 dah jadik macam hak milik telah ditukarkan secara rasmi pula lappy ni kan. keje dye hari2 nak tommy je kan..org lain update status sgala bagai keje la.. dptt itu ini laa.. den pulak kne jadik baby sitter.. ade org ckp, den kne belatih utk future nanti kan.. tapu hahah.. lambat lagik lahh nak kawen sgala bagai tu.. niway, den pulak tak penah ade adik btw. susah sikit dehh nak adapt.

muke titeww macam biskut x?

well, tengok caption tadi takk.. omeyy kan..mcam biskut 4 segi can..tapi takpe..i loike..nyomeeiii.. rase nak cubit cubitan je dye  hari2…gtg.. ade org nak buad rampasan lappy lagik…

salam..babai..!