seminar keusahawanan 2011

salam semua.. sedeyh ke tak, memang tak disangkal..takpe..kuatkan semangat ea sayang. awak mampu. tanpa orang itu, awak boleh hidup walaupun awak je yang tawu ape awak rase..hihihi…fullstop!

tengok tittle la derr..seminar kan. so, i nak cite pasal seminar harini. pagi tadi tdo kul 4 gara- gara cik hasrol yang tado lambat dan menyebabkan i pon ter tak sengaja tdo lambat.. hihi..maaf cik haz nasa.. i didnt mean it.. n then, bile pegi pagi tadi, drive pon macam hape. terhangguk hangguk le kan. macam burung belatuk tengah carik cacing dalam pokok.. tapi bile dah dapat sedut NESCAFE MOCHA se tin, terus cm..perrrghh segar bebeh..haha..nak tengok takk ape i buad mase seminar tuuu..

lepass habess seminar, g jejalan kat taman botani sekejappp

tengah seminar lukis ni utk bday amir tapi segan nak bagi..

 sebabnye, lukisan takk comel dan cantik.. hanya lukisan mase terpikir sal dye jew ponnn


mereka bilang saya gila kamera. tapi saya suka amik gamboo leee.. ape buleee buad.. nak dslr tak dapek lagikk.. lambat leee lagik nak beli sendirikk
Add caption

mas etu kan, kite buad ni.. dan ini jugakk.. sekian terimaa kasihh sayang dari saya.. kalau ade kasih sayang tuu..sila lah terima..haha..

Advertisements